A brand identity to activate the next generation.

How we leveraged the BEAR promise.

BEAR wil het liefst een grote hap nemen uit alle ongezonde snackhabbits van kinderen. Gezonde tussendoortjes voor alle kinderen op de wereld, met alleen het goede van fruit. 100% natural, no bullshit. En als een beer iets wil, dan gebeurt dat. We brachten het product en zijn vrolijke, kindvriendelijke website naar de Verenigde Staten, Australië, Zuid-Afrika en nog 5 andere landen. That’s our vision on impact.

Persuasion by gamification

De tabletgeneratie aan een gezonde snack. We call it a challenge. Welke strategie, die je merkidentiteit versterkt en gedragsverandering teweegbrengt, pas je toe? Wij bedachten de BEAR verzamelkaartjes. Kenmerkend voor de ‘speelsheid’ van het merk en ontwikkeld om kinderen middels een game te activeren om meer gezonde snacks te consumeren. In 80 kaartjes de wereld rond met BEAR. Would you go?

Strategy /  Webdesign /  Concepting /  Development  /  Marketing /  Animations

Connect with your brand fans

Om kids echt te activeren moet je fans van ze maken. Brand fans. Om dat te bereiken hebben we alles uit de kast gehaald. Een kleurrijk platform, geïntegreerde games, heel veel toffe animaties. Maar ook qua functionaliteit moet het spot-on zijn en niemand buitensluiten.  Digitoegankelijk, conform de WCAG wet- en regelgeving én met GEO IP krijg je meteen de juiste website in de juiste taal te zien. Intuïtief, mobile-first. Klaar voor the next generation.

Andere cases

Sure

Sure

Market leader in real estate platforms

OCS+

OCS+

Work environments that empower individual excellence

Frank and Lucie

Frank and Lucie

Elegant reading since 1965.

Harman Kardon

Harman Kardon

Experience the sound of brilliance.

Dutch GP

Dutch GP

Join the ultimate race festival.

Drag

Sumedia.nl maakt gebruik van cookies. Door deze website te blijven gebruiken gaat u hiermee akkoord.